ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza a Ocean Food Kft. (továbbiakban: Üzemeltető) által üzemeltetett oceanfood.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit. Csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, megkötése kizárólag elektronikus formában történik meg.

Az általános szerződési feltételek elfogadása

A vásárlás során, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit a rendelés véglegesítésekor látható jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a Vásárló és a Vevő között szerződés jön létre.

Ha a Vevő az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait, nem küldheti el megrendelését.

A webáruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdésekben Ügyfélszolgálatunk készséggel rendelkezésére áll. Telefonos Ügyfélszolgálat: +36-20-282-65-65 (hétfőtől péntekig 8:00-15:00 óra között).

  1. A Vállalkozás adatai

Cégnév: Ocean Food Kft.
Székhely: 1125 Budapest, Béla Király út 5/c.

Levelezési cím: 1125 Budapest, Béla Király út 5/c.

Adószám: 25739631-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-286579

Nyilvántartást vezető hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság

E-mail: rendeles@oceanfood.hu

Telefon: +36-20-282-65-65

A Vállalkozás az értékesítés során a saját nevében jár el.

  1. Vásárlás, szerződés

A Webáruház sokkolt és friss cukrászkészítményeket termékeket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek.

Az Webáruházban található termékadatok, fotók, leírások a Vállalkozó tulajdonát képezik, ezért azok tömeges összegyűjtése, lementése, tárolása csak a Vállalkozó előzetes engedélyével lehetséges.

A megjelenített termékek kizárólag online, a https://oceanfood.hu weboldalon keresztül rendelhetők meg önállóan.

Regisztráció

Vásárlásra lehetőség van regisztrációval és regisztráció nélkül is. A regisztráció során önnek vezeték- és keresztnevet, e-mail címet, telefonszámot, szállítási és számlázási címet (közterület, település, irányítószám, utca, házszám) kell beírnia. Az Üzemeltető a regisztrációról e-mailben aktiváló linket küld Önnek, amelynek segítségével véglegesítheti regisztrációját. Sikeres regisztrációt követően Ön bejelentkezhet Honlapunkon, ezt követően pedig elkezdheti a rendelést. Regisztrációját e-mailben meg kell erősítenie.

Vásárlás menete

A termék kiválasztásához és a bevásárlókosár létrehozásához nem szükséges belépnie vagy regisztrálnia. Ön akár rendelkezik regisztrációval, akár nem, válogathat a termékek között. Az egyes termékek oldalán találhat a termékekhez kapcsolódóan bővebb információt, adott esetben termékleírást, és láthatja a termék bruttó árát, itt választhatja ki a megrendelni kívánt mennyiséget. Az Üzemeltető korlátozhatja, hogy egyes termékekre egyszerre mekkora mennyiségben adható le rendelés.

A kiválasztott terméket a „Kosárba teszem” gombra kattintva helyezheti a „Bevásárlókosár”-ba. A „Folytatom a vásárlást” menüpontra kattintva folytathatja a keresést és létrehozhatja a megrendelni kívánt termékek listáját vagy megkezdheti a rendelés véglegesítését, amely három lépésből áll.

Bevásárlókosár

A megvásárolni kívánt terméke(ke)t a „Kosárba teszem” gomb megnyomásával helyezze a kosárba. Ha nem szeretne további termékeket vásárolni a jobb fölső sarokban lévő „Kosár” gombra kattintva láthatja a megrendelni kívánt termék megnevezését, az egységárát, változtatni tudja a +/- gombbal a rendelt mennyiséget, alatta látja az összesített bruttó árat termékenként, az esetleges kedvezményt, az összes rendelendő tétel bruttó végösszegét. A rendelési mennyiséget a termék sorában tudja módosítani. A „Kosár ürítése” gombra kattintva a kosár teljes tartalmát törölni tudja.

Fizetési és szállítási mód kiválasztása

A „Kosár” oldalán választhatja ki a fizetési módot. A kiválasztott mód mellett láthatja a fizetési, illetve szállítási móddal kapcsolatos fizetendő pluszköltségeket. Szállítás saját futárainkon keresztül történik.

Ha rendelkezik kedvezményes kuponkóddal, azt itt érvényesítheti. A „Még nem végeztem, folytatom a vásárlást” gombbal visszatérhet a termékekhez, majd bármikor újra megnyithatja kosarát.

Online internetes kártyás fizetés- Barion.

A megadott adatok mindvégig biztonságban lesznek, mivel maga a fizetés a Barion titkosított oldalán történik. A Barion a Magyar Nemzeti Bank szigorú felügyelete alatt működik, PCI DSS megfeleléssel. A kártyaadatokat Norton/Symantec 256 bites SSL titkosítás védi.

Webáruházunk csak a tranzakció eredményéről kap tájékoztatást, kártyaadataid nem jutnak el hozzánk. A Barion Smart Gateway fizetőfelületén kártyaadatok megadásával, vagy Barion tárca tulajdonosok esetében jelszóval lehet fizetni, asztali és mobil böngészőkben egyaránt. Regisztrációt nem igényel, az első fizetésnél lehet regisztrálni, ez opcionális. Neked ingyenes a fizetés, a regisztráció és a Barion tárca használata is. Kényelmes, nem kell soha többé beírnod a kártyaadataidat nem csak az adott kereskedőnél, hanem egyetlen más Barion elfogadónál sem. Ha regisztráltál, letöltheted a Barion appot is, mely rengeteg felhasználói élménnyel gazdagíthat.

A Barion fizetés lépései:

  • Válaszd ki a kívánt terméket és helyezd a kosárba!
  • A Pénztárnál válaszd ki a megfelelő szállítási módot, illetve a Barion fizetési módot, majd az Általános szerződési feltételek elfogadása után kattints a  “Megrendelés” gombra!
  • Fizetés bankkártya adatok magadásával:
    • Ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik online fizetésre alkalmas Mastercard, Maestro, Visa, Electron vagy Amex bankkártyával, hitelkártyával. A fizetéshez a kártya adataira, valamint e-mail címre van szükség. A fizetéshez Barion regisztráció nem szükséges, de az ÁSZF-et el kell fogadni.
  • Fizetés Barion tárcával:
    • Fizetés eltárolt bankkártyával
      Ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik online fizetésre alkalmas Mastercard, Maestro, Visa, Electron vagy Amex bankkártyával, hitelkártyával, valamint érvényes Barion regisztrációval. A fizetéshez szükséges kártyaadatokat a Barion biztonságos szervere tárolja, a fizetéshez e-mail cím és jelszó szükséges. Egy Barion tárcában több bankkártya is lehet.
    • Fizetés előre feltöltött Barion egyenleggel.
      Ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik érvényes Barion regisztrációval (és nem rendelkezi bankkártyával). A fizetéshez e-mail cím és jelszó szükséges. Az egyenleg úgynevezett elektronikus pénz, amely előre feltölthető készpénzbefizetéssel a Barion feltöltő pontokon, valamint átutalással bankszámláról (sürgős esetben bankkártyáról is).

Adatbevitel

Amennyiben rendelkezik regisztrációval, be tud jelentkezni. Amennyiben korábban nem adta meg telefonszámát, akkor itt a gördülékeny szállítás érdekében kötelező beírni. Rendelését csak természetes személy adhat le. Regisztrált felhasználók esetén a rendszer automatikusan kitölti a korábban megadott adatokkal a rendelési felületet.

Amennyiben nincs regisztrációja, az alábbi adatok megadása szükséges a rendelése leadásához: vezeték- és keresztnév, e-mail cím, telefonszám; szállítási és számlázási címet (közterület, település, irányítószám, utca, házszám).

Adatbeviteli hibák javítása

A „Kosár” tartalma alatt láthatja a megrendelt termékeket, azok egységárát, a rendelt mennyiséget, a bruttó összesített árat, a fizetéssel, szállítással kapcsolatos költségeket, az esetleges engedményt és a minden költséget tartalmazó fizetendő bruttó végösszeget, számlázási és szállítási nevét és címét, valamint email-címét és telefonszámát.

Visszaigazolás

Az elküldött rendelési ajánlat megérkezéséről egy automatikus visszaigazoló levelet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a megrendelés adatait. A visszaigazolás legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül megérkezik a megadott e-mail címre. Amennyiben a visszaigazolás az ajánlat megérkezésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, vagy a Vállalkozás nem fogadja el az Ön ajánlatát, az ajánlat tartalma a továbbiakban nem köti Önt.

Felhasználói fiók törlése

Vevői fiókjának törlését bármikor kezdeményezheti. Nem kell mást tennie, mint a rendeles@oceanfood.hu  címre egy e-mailt. Fiókját az e-mail beérkezése után, a következő 5 munkanapon belül töröljük.

A jelen pontokban leírt megrendelés alapján létrejött szerződés interneten kötött, de nem írásba foglalt szerződésnek minősül, melyet a vállalkozás rögzít, és a szerződés utóbb a vállalkozásnál hozzáférhető.

  1. Adatok védelme

A Webáruház minden esetben a Vevő által megadott számlázási és szállítási adatokkal dolgozik. Radikális kézi adatmódosítást a Webáruház nem végez, kizárólag a Vevő telefonos, vagy e-mailes bejelentése/kérése alapján, illetve amennyiben valamiért nem felelnek meg a számlázási adatok, úgy telefonon történő értesítést/egyeztetést követően. Nagyon fontos, hogy az adatok pontosak legyenek, ez garantálja ugyanis az áru pontos célba érkezését és a pontos számlázást. Az adatok ellenőrzésére, avagy adatmódosításra a rendelés feladása közben és a feladást követően is van mód, ez utóbbihoz azonban vegye fel a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon a Webáruház ügyfélszolgálatával.

A Vevő adatait a Webáruház védett, biztonságos adatbázisban tárolja, és megőrzi, azonban azokat harmadik félnek nem szolgáltatja ki.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Vállalkozás általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

  1. Garancia

Ha valamilyen problémája támad a termékkel, a kézhezvételkor a futárnak jelezze, vagy kézhezvételtől számított 1 naptári napon belül keresse fel a Webáruház ügyfélszolgálatát (e-mail-ben vagy munkanapokon 8:00-15:00 óráig telefonon), hogy egyeztessék a reklamációs folyamat részleteit. (Csere, visszaszállítás, visszavásárlás… stb.).

A visszaszállítást minden esetben a Webáruház intézteti a vele szerződésben álló futárszolgáltató céggel, így semmi esetre se adja fel a kifogásolt terméket se postán, se másmilyen módon! Ellenkező esetben a Webáruház nem köteles visszatéríteni a kifizetett összeget, amíg a termék vissza nem kerül a Vállalkozó székhelyével!

Amennyiben nincs regisztrációja, az alábbi adatok megadása szükséges a rendelése leadásához: vezeték- és keresztnév, e-mail cím, telefonszám; szállítási és számlázási címet (közterület, település, irányítószám, utca, házszám).

  1. Árak

A termék/szolgáltatás mellett feltüntetett árak bruttó árak, az általános forgalmi adót is tartalmazzák. A termékek vételára ugyanakkor nem tartalmazza a kiszállítás költségét, amely azonban a rendelést összesítő oldalon feltüntetésre kerülnek.

  1. Szállítási határidők és díjak

Webáruházunk megrendeléseit saját futáraink teljesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-15 óra közötti időszakban történik. Kérjük, hogy rendeléskor munkaidőben, azaz 8-15 óra között elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedjen megadni. Kérjük, vegye figyelembe, hogy szállítási címként nem adható meg postafiók!

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson, illetve a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Reklamációját így tudjuk érdemben kezelni.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Kérjük, hogy a hibás termék/sérülés tényét az átvételt követő 1 napon belül jelezze Ügyfélszolgálatunkon.

Ha szállítási címként munkahelyi címet jelöl meg, kérjük, mindenképpen tüntesse fel a cég nevét és a kiegészítő címadatokat a szállítási cím rovatban. Ha a megadott szállítási címen az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) nem a megrendelő neve szerepel, kérjük, írja be a megjegyzés rovatba az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) látható nevet is. Ezek a kiegészítő információk lényegesek a csomag kézbesíthetőségének szempontjából, ezért kérjük, fordítson kellő figyelmet a pontos szállítási adatok megadására! A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg! Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük.

  1. Elállás felmondás

Átvételkor jogosult indokolás nélkül elállni a létrejött szerződéstől.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát (amelyre vonatkozó mintát megtalál az ÁSZF végén) köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: 1112 Budapest, Zólyomi út 44/B 1/4., Ocean Food Kft. vagy az rendeles@oceanfood.hu e-mail címre.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

  1. A panaszkezelés módja

Fogyasztói panaszügyintézés írásban illetve telefonon történik (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján), az alábbi címre: 1112 Budapest Zólyomi út 44/B 1/4. Ocean Food Kft. vagy az rendeles@oceanfood.hu e-mail címre vagy az alábbi telefonszámon +36-30-212-13-48 hétfőtől péntekig 8:00-15:00 óra között.

A Vevő a Vállalkozónak az áru forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Vállalkozóval. A Vállalkozó a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Vállalkozó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vevőnek átadni, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vevőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

Az írásbeli panaszt a Vállalkozó a beérkezését követően harminc napon belül írásban érdemben megválaszolja, és a Vevőnek megküldi, elsősorban a Vevő által megadott e-mail címre. A panaszt elutasító álláspontját a Vállalkozó indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén a Vállalkozó köteles a Vevőt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Meg kell adni az illetékes hatóság, illetve a Vállalkozó székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét.

A leszállított termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos esetleges fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében kérelmet terjeszthet elő a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti, ennek hiányában a Vállalkozás székhelye szerinti illetékes békéltető testületnél.

A Vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetőségei:

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf. 10.

Tel: 06 (1) 488-2131

Fax: 06 (1) 488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

  1. A Vállalkozó szolgáltatásának korlátai

Vevő tudomásul veszi, hogy az internet sajátosságai miatt a Rendszer folyamatos üzemeltetése a Vállalkozó előzetes tudta és szándéka ellenére is megszakadhat. A Vállalkozó ennek megfelelően nem garantálja s weblap hibamentes és zavartalan működését, illetőleg, hogy a szolgáltatáshoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz.

Vállalkozó jogosult a szolgáltatás vagy a kapcsolódó honlap karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt a szolgáltatást részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni minden előzetes tájékoztatás vagy értesítés nélkül.

Vállalkozó csak a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan hibákkal okozott károkért felel. A felelősség mértéke nem haladhatja meg a vásárlási tranzakció értékét.

  1. Záró rendelkezések

A jelen Általános szerződési feltételek magyar nyelven készült, értelmezésében a magyar jog szabályai az irányadók.

A jelen Általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. vonatkozó rendelkezései megfelelően irányadók.

  1. Tárhelyszolgáltató

Cégadatok:
Cégnév: Tárhelypark Kft.
Adószám: 23289903-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-322570
Cím: 1122 Gaál József út 24.

Telefon:
+36 1 700 4140
Email:
info@tarhelypark.hu

Ügyfélszolgálat
Munkanapokon 9:00 – 17:00
Ebédidő: 12:00 – 12:30